FANDOM

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! - Bomb Bird na widok odkurzacza

Bomb Bird
Pignic Pig.png
1 poziom 1 marca 2014
Lokalizacja AngryBirds Wiki
Umiejętność Zmienianie życia bambaryłów w koszmar
Status Żywy...?

Bomb Bird(w czasach prehistorycznych Hal2002) znany jako BB - Moderator Czatu na Angry Birds Wiki.

Biografia Edytuj

Hal2002 założył konto na Angry Birds Własne Ptaki Wiki 21 lutego 2014 roku, tamtejsi użytkownicy nazwali ten dzień Czarnym Piątkiem. Od małego był Jakiś czas potem uciekł stamtąd i przeniósł się na AngryBirds Wiki, gdy zdobył 1 edycje okradli bank, przy 100 nastąpił zamach terrorystyczny, gdy dobił 1000 zrzucili broń atomową. 30 maja 2014 roku trafił w niego piorun i zmienił w Bomb Birda.

Podczas konfliktu zbrojnego między mieszkańcami AB Wiki a Ebelinrem23, BB udał się na Tiny thief Wiki by ją całą spaskudzić, niestety gdy zobaczył artykuły na TT zaczął szwankować mu wzrok i doznał zawału serca. Z trudem udało się go uratować w szpitalu.

Cechy szczególne Edytuj

Bomb posiada 6 zmysł który pozwala mu wyczuwać frajera z kilometra. Jest szybki, zwinny(przez co często bywa ofiarą wpierdolu...). Z wstrętem odnosi się do: pedofili, spamerów, głupców, durniów, diabłów, gołębi, bandytów, złodziei, szczurów i wszelkiego rodzaju Teletubisiów.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki